Webbplatsen använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Axel Johnson och våra samarbetspartner använder cookies och liknande tekniker (gemensamt "cookies") som behövs för att visa webbplatsen och för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen. Om du samtycker till det kommer vi också att använda cookies för analyssyften.

Besök vår Cookie Policy för att läsa mer om de cookies vi använder.

Du kan när som helst återkalla eller ändra ditt samtycke genom att klicka på ”Hantera cookies”, som du hittar längst ner på varje sida.

Välj vilka cookies du vill godkänna

På den här sidan sätter vi alltid cookies som är nödvändiga, d.v.s. som behöver användas för att sidan ska fungera ordentligt.

Om du samtycker till det kommer vi också att sätta andra typer av cookies. Du kan lämna eller ta tillbaka ditt samtycke till olika typer av cookies med hjälp av reglarna nedan. Du kan ändra eller ta tillbaka ditt samtycke när du vill, genom att klicka på länken "Hantera Cookies", som alltid finns tillgänglig på botten av sidan.

För att få mer information om vad de olika typerna av cookies gör, hur dina uppgifter används när de sätts, m.m, se vår Cookie Policy.

Dessa cookies är nödvändiga för att sidan ska fungera ordentligt, och sätts alltid när du besöker sidan.

Leverantörer Teamtailor

Dessa cookies samlar in information som hjälper oss att förstå hur sidan används.

Leverantörer Teamtailor

AXEL JOHNSONS 150-ÅRSFOND

Under 2023 fyllde Axel Johnson 150 år och för att fira vårt jubileum startade vi en utbildningsfond. Med fonden vill vi inspirera och uppmuntra till våra medarbetares livslånga lärande samt bidra till gruppens långsiktiga förnyelsearbete. Ansökningsperioden för 2025 är öppen mellan den 1 september och 12 oktober.

OM 150-FONDEN

UTVÄRDERINGSKRITERIER

  • Engagemang & åtagande

  • Jobbrelevans

  • Påverkan

  • Mångfald

Citat från tidigare stipendiater

  • Nu när jag förstår den stora potentialen med Marketing Automation har jag också en starkare drivkraft i att utveckla både Snabbgross och mig själv inom digital marknadsföring.

  • Utbildning har gett mig mycket bra och praktiska kunskaper för att förstå vattenfrågans komplexitet. Målet är att försöka driva på Martin & Serveras hållbarhetsansvar kring en vital resurs som vatten för att bidra till ett universellt ramverk för hållbar användning av vatten.